ooooorka

Asså, så fort jag sätter mig ner och tittar på vilka alternativ jag har HT09, alltså till vilka ställen man kan åka för att plugga som ett mongo, så får jag krupp. Jag lovar, hjärnan snurrar runt tusen varv o man vet fan inte va man ska göra egentligen. Man kan åka hit o man kan åka dit, fan vet jag vad som e BÄST egentligen. Engelska hade varit drömmen, men Danmark känns jävligt nära hemma med väldigt lik kultur samt utan avgift. Lettland e svinbilligt med låga kostnader men fan vilket land. Ungern hade varit jävligt intressant att studera i. Tyskland hade varit roligt, men fan va nice med England egentligen. USA ska man ju inte ens snacka om, men där e du långt bort o behöver en mångmiljonär till farsa.

Orka! Jag vet inte.. Danmark verkar nice... men GBG hade ju varit bra, lägehet fixad o minsta möjliga stress.

God knows.

Få bra betyg i gymnasiet o du kan bli vad du vill - haha! :D OCKSÅ

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mitt hjärta... jag håller alla tummar jag har (två tror jag) att du hittar något bra!!! Kanske du kommer in i Göteborg till våren?!

2008-10-01 @ 21:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0