Ska jag skriva något här? :P

Ja du, en vecka sen jag skrev här :P Vad har jag gjort sedan dess tro?

- sett ännu ett avsnitt av OTH, hemskt faktiskt!
- skaffat mig en BRA mobil istället för den där skiten som dom lurade på mig, så nu är jag nöjd :)
- varit i Thn och softat hos Erik, vilket innebar spela poker och gömma sig i skogen ^^
- lagt om mitt träningsschema, ngt som verkar ha resulterat i sämre diciplin (stavas d så?) på mig. Har varit dålig senaste 1,5 veckan, men det har liksom blivit konstigt av olika anledningar så jag har inte tränat när jag ska och då blir det fel. Måste fixa det.

- fått krupp på vissa nötter på jobbet. Tänker inte gå in mer på det, men shit asså.
- haft huvudvärk ovanligt ofta, mysko.
- kollat upp synen och fått veta att jag ser som en hök, hypokondriker är vad jag är!

Har även hört låten "How far we've come" från ingenstans, vilket fick mig att tänka på alla gånger jag och Maria satt i bilen och sjöng med för full hals... SHIT vad jag saknar det...!!! Har dessutom förstått att Sverige är helt efter eller borta vad det gäller musik.. hälften spelas ju inte här? Fattar ingenting.. och låt mig inte ens börja snacka om utbudet av radiokanaler.. oj oj oj...

Måste bara ställa en retorisk fråga; är UGGS ngt nytt som kommit till Sverige i år och som alla ska tycka e skitsnyggt och springa runt med nu i vinter? För dessa var vad det tjatades om i vintras när jag var i USA, och jag måste säga att dom är inte snygga. Ja, dom är säkert SKITbekväma och jag säger inte att jag vägrar ha på mig dom, men man kan väl för fan inte kalla dom snygga, eller?


(Matchbox 20 - How far we've come)

Kommentarer
Postat av: Anonym

- fuck oth ;d

2008-09-10 @ 21:42:57
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0