Godmorgon K-special!

Yes.. sitter här och äterfil med  K-Special Dark Chocolate/Red Berries.. Vart tvungen för mina hallon var slut insåg jag :D
Jag brukar ju käka Hallon, björnbär, linfrön och hackade mandlar i min fil, något som hänger kvar sen vårat test av LCHF-dieten (som vi knappt kör något mer :P). Hur som helst, idag vart hallonen slut så det fick bli K-Special istället.. och ja, jag hade ju hellre ätit Multi Grain Cornflakes, men dom var inte öppnade och jag tyckte det kändes onödigt att öppna dom när jag knappt kommer äta av dom.. men men ^^ Jordgubbarna i den här är riktigt goda, stora torkade jordgubbsskivor. Det är nog typ endast i denna form jag tycker jordgubbar är riktigt goda, och helt färska förstås. Sylt är ingen höjdare, men hemmagjord funkar. Saft är inte heller något bra och glass är nästan äckligt. Rött godis väljs alltid sist. Ne, hallon ska det vara ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0