Härliga onsdag :D

Det blev faktiskt så att jag åkte till Trollhättan. Var uppe där vid halv två då jag och Jenny tog oss till Överby. Känns ju lite halvlöjligt att åka till Trollhättan för att shoppa men vill man umgås med vissa så blir det så ibland :P Fick i alla fall köra min räd på H&M vilket gav lite resultat :) Strosa runt lite med.. Sen gick vi till stan från Överby, så jag fick allt in promenaden. Riktigt härligt var det :) Dock hände något helt fantastiskt när jag kom hem - jag tog mig till gymmet :D Haha, så dagen var väl nästan fulländad :P

Idag blir det jobb. Ska väl kanske ta och promenera dit. Mer spännande än så blir det inte.

Peace ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0