Så himla fint väder :)

Man får ju verkligen världens energiboost och blir på superbra humör när vädret är så fint :) Har just kommit hem från jobbet (inte mycket pengar men riktigt nice att ha en hel dag att njuta av vädret på.. får väl se hur bra det går dock :P) och tänkte springa iväg till Frölunda Torg en snabbis.. funderade på att åka in till Nordstan men tror jag har ångrat mig. Planerar även att ta en promenad idag får väl se vart. Dessvärre lär det bli en ganska lonely promenad eftersom jag befinner mig i Gbg och de människor som är lediga och har tid befinner sig i Thn.. jag borde kanske jobba på att bygga upp ett större socialt nätverk här, men jag orkar inte :D Dock hade jag ju kunnat sätta mig på tåget till Thn, det är ju tidigt på dagen, men ja känner inte för att slösa bort dyrbar tid på tåget, och dessutom skulle det innebära att jag skippar träning ikväll, onödigt faktiskt.. Dock är promenad också träning :D haha! Känner att jag sitter och för en diskussion med mig själv just nu och väger för och nackdelar.. Vi får se hur det blir.

Idag är en BRA dag för vädret är NICE och därför känner jag att jag bjuder på den här bilden för att skänka er som läser ett gott SKRATT :)


(fula-miner-tävling från i somras/höstas när vi var ute en kväll)

Kommentarer
Postat av: shamuuu

du vann verkligen den har tavlingen ..:D men den kvallen va ju ..intressant sa att saga ...:D ...love u

2009-04-01 @ 19:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0