Vackert

Vi halvkikade på Talang 2009 förut. Tycker väl inte det är världens bästa program kanske, men det har ju sina höjdpunkter. När denne Erik sjöng var en utav dem. Riktigt, riktigt snyggt. Gud vet om man inte lipat om man fått höra det live. Dock kan jag väl inte påstå att detta är min favorittyp av musik, men det duger gott ;) Jaja, hur som helst, ni fattar grejen, jag blev berörd. Borde finnas fler Erik Linder i världen.

Jag lägger in båda klippen. Egentligen kanske det räcker med det senare, men det finns en risk att man tänker att eftersom det är en studioinspelning så kan den vara fifflad med. Det är den inte, och det vet man om man ser det första klippet. Dock innehåller det ju störningar, som Bert och annat.. Därför får båda vara med. Lyssna och njut.


(Erik Linder - In this heart, klipp ur Talang 2009)


(Erik Linder - In this heart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0