Söndag

Det är inte mänskligt att vakna klockan sju på en söndag. Söndagar är till för att sova ut på, slappa hela dagen och ta igen energi så man orkar med nästa vecka. Nu kan jag väl iofs erkänna att det var vad jag gjorde igår. Vakna halv elva, åt inte frukost förrän halv ett och var endast utanför lägenheten på en fika med Malek i stan. Melodifestival på kvällen med ost till. Mycket nice. Så ja, jag vilade väl igår kan man väl säga, men jag hade inte gråtit om jag fått en dag till ^^ Dock lär det inte bli mycket vilandes de närmaste tre veckorna för jag försöker jobba så mycket som möjligt så att jag fortfarande får en hyfsat vettig lön när jag kommer tillbaka från Rumänien :P

Ska skriva klart mina ansökningar till Danmark idag, dom ska vara inne om tre veckor typ och lika bra att skicka in dom i god tid. Ja menar, något brukar alltid strula.

Well, nu ska jag ut i snön.. har bara ramlat EN ENDA GÅNG denna vintern så jag tycker jag klarar mig himla bra faktiskt :D haha! Hörs senare ;)

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0