Irriterande

Något som stör mig är när man vill ha ner musik som inte går att hitta. Låten nedan är en sådan, finns inga torrents alls. O ja den finns säkert på typ.. dc lr ngt liknande men eftersom jag utvecklat mitt sätt att ladda ned musik sen ja åkte till USA (då datorn rensades och alla program togs bort, även DC) så använder jag bara torrents.. så moget. (ej seriös).

Jaja.. får väl inhandla en cd-skiva, verkar ju vara min nya grej. :P

Hanna vann körslaget idag. Ok, Erik hade kanske gjort en finare sak för sina pengar, o han kanske gjorde Nessun Dorma bättre (delvis, ni orkar inte höra detaljer) men de andra två låtarna gjorde hon bäst. :)


(Hanna Hedlund - Han kommer inte hem)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du har blivit utmanad! Gå in på min blogg och kopiera listan och fyll i den omedelbums! :p

2009-02-07 @ 00:19:48
URL: http://hyunmee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0