I väntan på antagningsbesked från Köpenhamn

... vet inte om jag sagt det men jag har ansökt till tre universitet i Danmark - Köpenhamn, Odense och Århus. Odense och Århus är lika smidiga som högskoleverket här, man får sitt besked över internet. Köpenhan väljer att vara krångliga och skickar svar med posten. Detta svar är sagt att man ska få idag, men eftersom jag inte bor i Danmark är jag rädd att mitt brev dröjer längre.

Jag har fått svar från både Odense och Århus idag - inte antagen. Det kan bero på att jag kommit in på en högre proritet (skulle då vara Köpenhamn) men det kan också bero på att jag inte uppfyllde kraven, eller att någon var bättre än jag. Inget av det där vet jag förrän jag fått brevet från Köpenhamn, och har jag maximal otur kommer det på måndag, när jag är i USA. Vi får hoppas på att det inte blir så.

Så nu undrar man ju... jävlas Danmark eller är jag bara inne i Köpenhamn?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Håller alla tummar jag har!!! Typ 26 st....

2009-07-31 @ 11:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0