Min Plats på Jorden

Upptäckte en ny låt häromdagen, en ny favorit. Okej, jag gillar inte henne jättemycket. Och jag gillar heller inte operastuket så väldigt. Det är dessutom feltonart för att jag ska kunna sjunga med snyggt hela vägen. Lite tråkigt. MEN, det är ändå än av de finaste låtar jag någonsin hört. Så den går på repeat och jag nynnar hela dagarna. Enjoy :)

... Fallens var det ja.. jag kör en visit imorn, har jobbat idag och orkade inte krossa liv för att komma upp ikväll.. så roligt är det faktiskt inte längre. Synd egentligen, fredagen brukar alltid vara roligast, men vi ser väl. Jag bakade bullar idag, eller håller på rättare sagt. Får hoppas på att de blir bra :)

Peace


(Malena Ernman - Min plats på jorden)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mmmmm... du kan ta med några av bullarna nästa gång du kommer och hälsar på... Mums!!!

2009-07-20 @ 07:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0