My new love

Jag har en ny kärlek. Han heter Milow och jag tror du vet vem han är. Det började med Ayo Technology, roligare låt att sjunga får man leta efter. Så jag blev hooked i Tyskland och var väl det i en månad sedan. Sedan hörde jag You Don't Know, också mycket trevlig och nice att sjunga.. Out of my Hands hörde jag samtidigt ungefär och då insåg jag att killen har potential, han kan skriva låtar som berör. Sen upptäckte jag resten... det finns mycket bra... och han sjunger men sån där äckligt härlig desperation i rösten så det känns i bröstet på en. Därför tänkte jag dela med mig till er, för att ni inte ska gå miste om något. Detta är en av alla bra, jag kan säga fler.


(Milow - Born in the eighties)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0