Godmorgon!

Det är söndag, klockan är halv åtta på morgonen och jag är vaken. Ska in och jobba, förhoppningsvis bara till två. Kunde bli längre om vädret blev fint sa Mikael.. Jag råkar veta att SMHI spår sola hela dagen här i götet, men vi får väl se. Folk kanske håller sig hemma ändå? :P

Efteråt funderar jag på att träna.. det hade varit en sensation med tanke på att jag de senaste månaderna har betalat dyra pengar för ett gymkort jag knappt utnyttjat.. så blir det ibland. Tror kanske jag tar och säger upp det idag med, jag lär ju knappast behöva det i augusti.

Så.. njut av din söndag om du är ledig. Det ska jag göra när jag slutar iaf ;P

Peace

jag är ju så söt :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker alltid du e söt, men det där var fäl i balklänningen... du ser ut som en luden persika!

2009-06-21 @ 13:41:32
Postat av: angelica

snygg frisyr:)

2009-06-21 @ 13:51:11
URL: http://raaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0