Inspirerad

Jag är så himla inspirerad nuförtiden, undrar om det beror på att jag inte gör något vettigt? :P Haha, nej det tror jag inte. Hur som helst.. Malek klipper häcken.. jag chillar och lyssnar på musik. Hittade de gamla spanska låtarna från Chayenne som jag och Shomi lyssnade på i tvåan.. Shomi fick översätta dem åt mig förstås eftersom min spanska inte är särskilt välutvecklad :P Hur som helst, sjunga på spanska det kan jag med ett hyfsat uttal, problemet är väl att jag inte riktigt vet vad jag sjunger ^^ En av favoriterna finns nedan iaf (med uselt ljud dock, fanns inget bättre).

Ska inte dra hem till Gbg allt för sent idag, ska jobba några timmar imorn. Dock lär det bli mycket flängade till Thn nu.. för det är bara två månader kvar... sen jalla bye. Sjukt är det. Och mycket ska fixas innan dess.

Peace



(Chayenne - Un siglo sin ti)

Kommentarer
Postat av: shamu

shit sal ..den har laten paminner sa mkt o tvan ...ja har nog inte lyssnat pa den sen dess ..haha ...kmr du ihag nar du messa mej den dar dagen om nan som bitit nan i kinden :D:D ...love u ..

2009-06-20 @ 20:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0