Ledig dag igår - jobb idag.

Man tappar alltid lusten för att jobba när man haft en ledig dag. Jag menar, jobbar jag sex dagar i rad så är jag visserligen trött, men jag känner ingen superlängtan efter att vara ledig för jag är van att jobba. Om jag däremot varit ledig en dag och gjort roliga saker under den, då blir det ju mycket tråkigare att gå tillbaka och jobba eftersom man har det färskt i minnet hur mycket mer man kan få ut av en dag om man inte behöver springa till jobbet ^^ Men, jag klagar inte. Jag har ett jobb och jag tjänar pengar, det är mer än andra.

Det blev i alla fall en sväng i stan igår. Fick äntligen hem en mikrofon (headset) så att man kan börja ringa över msn, eller skype eller vad man nu vill använda. Mycket fiffigt. Blev även födelsedagspresent till Linnéa samt en tröjgrej från H&M. Åkte till Thn efter det och chillade med killarna. Det blev 1-1 i matcher i kubb (och nej, försök inte hävda något annat, ni fuskade) och killarna dog av skratt till videon nedan. Okej jag kan erkänna att den är ganska rolig, men musiken är ju inge bra ^^ Vi avslutade med kebabpizza (Jag åt en kvart :D ). Det borde ju lätt vara den främsta "turistattraktionen" i Trollhättan, finns ju ingenstans det är så gott ^^

Jobb idag.. sketen vanlig torsdag.. får väl roa mig med att nynna eller något ^^

Förövrigt håller jag på att bli knäpp, på riktigt :D


(The Lonely Island - Jizz in my pants)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Japp, det är den studion. Jag är nog den enda som inte har varit där vid det här laget men man har hört talas om den ;) Detta ska bli intressant!

2009-06-14 @ 07:45:05
URL: http://hyunmee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0