Michael Jackson

Det är väl oundvikligt att nämna något om honom idag. Jag ska dock inte skriva en lång roman, det kommer alla andra göra.
Jag kom i kontakt med Michael Jackson någon gång när jag var lite, säkert fem typ. Inne i Hannas rum, någon av de spännande gånger när jag fick komma in där och leka. Vad som gjordes spelar ingen större roll, det intressanta är vilken cd som spelades. "Dangerous" med Michael Jackson. Jag vet inte om jag hört "Black or White" innan, den var ju med i "Sikta mot stärnorna", men det spelar ingen större roll. Den intressanta låten på denna skiva, som jag bad om att få höra om och om igen, var "Fo ju änd fo mi" (Heal the World). Gud vet hur många år den sedan var min favoritlåt. Den är fortfarande, den har bara fått väldigt många syskon. Det är fortfarande hans bästa låt enligt mig. Tack Michael Jackson för den låten, det räcker att åstadkomma en sådan i hela sitt liv så kan man vara nöjd. Nu lyckaes väl han med en hel del annat, men "Heal the world" slåt allt.

Vill bara uppmärksamma er om denna version av "We are the world", jag visste inte att den fanns.


(Michael Jackson - We are the world)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, erkänn att det var spännande att få komma in och leka i mitt rum, bygga ponnyhus på mattan, äta hjärt- och stjärnchips och lyssna på "Fo ju änd fo mi"! :)

2009-06-26 @ 16:49:17
URL: http://hyunmee.se
Postat av: Skrika

haha, jajemän :D Det var höjdpunkten på helgen ju :D :D :D

2009-06-26 @ 23:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0