Nattligt äventyr

Ska alldeles strax ge mig iväg in till stan. Sjukt jag vet, men ska åka bil till Thn. Åker hellre bil inatt och vaknar i thn än vaknar imorn o sitter på ett tåg när man ser soltimmar rinna iväg :P

Dagen har gått fort, var en hel del att göra på jobbet. Det är bra, då rinner tiden iväg, dock fick jag huvudvärk några timmar på eftermiddagen så då vart det lite gnälligt.

Fotbollen var det ja.. jobbade ju till 20.20 så hann bara se straffarna, men i och med att Malek uppdaterade mig kontinuerligt via mobilen så var jag innsatt i matchen. Sjukt att vi kunde hämta upp ett så stort underläge, och riktigt synd dom inte kunde få vinna :/ Dock får man inse att även om han träffat innanför stolpen hade målvakten blockat.

Varmt som fan är det med. Usch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0