Planen för lördag är spikad.. nästan :D

Det ska bli sol. Jag har lyckats få med mig pojksen på att vi ska ut och bada. Vad dom inte vet är att jag kommer tvinga ut dom tidigt.. okej, inte jättetidigt.. tolv ungefär. Jag hade tänkt mig tidigare men insåg att om jag inte vill bli kallad pmsbitch hela dagen och dessutom ska ha en chans att få igenom min vilja vid andra tillfällen så får jag sansa mig. Tolv blir det. Vart vi åker det vet jag inte, vilka det blir exakt vet jag inte heller, men sol och bad är spikat iaf :D Ursand? Öresjö? Gardesanda? Vet ej.. vi får väl slåss om det.. Lär bli nice iaf.

Kvällen är inte riktigt spikad men jag vet nog vad det lutar åt iaf. Det återstår att se.

Shit.. jag får en sån glädjeboost av vädret. Har hur mycket energi som helst och är dessutom skitglad. Hur ofta händer det då? :D :D Jo iofs, det händer, men jag blir lika fascinerad varje gång ^^

Well.. får väl ta och sova snart.. ska ju börja tidigare än vanligt imorn... klockan 11.00 :P Är fortfarande grymt sur för att jag missar matchen.. men men.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0