så trött...

... mm, det blir lätt så när man blir väckt klockan halv nio av någon som har semester, hrmf :P Dock var det i samband med fixning av tid hos vårdcentralen, så nu har jag iaf tid hos en hudläkare om tre veckor vilket behövs. Ska bli intressant vad han säger, kortison kanske? Ja lär ju bli irriterad :P
Har även äntligen fått hem min telefon efter att den varit på service i 3+3 veckor. Än så länge verkar den funka :P Vi får se hur länge den håller.

I söndags var jag, syster och kusin vitamin i Slottsskogen. Vi skrattade en himla massa och hade riktigt trevligt. Tänkte bjuda på en bild på mig i trädet. Och nej, jag har inte gått upp mina USA-kilon, ja har bara 13 tjocktröjor på mig ^^


Kommentarer
Postat av: "tjockis"

TJOCKIS!:D:D:D

2009-06-18 @ 13:02:59
Postat av: Skrika

DU är tjock :D

2009-06-20 @ 12:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0