Trollhättan igår, jobb idag

Jupps.. åkte till Trollhättan tidigt igår. Gjorde först ett stopp hos Ingemar där jag solade, måste ju som sagt ta alla chanser att få färg fastän jag egentligen hatar att sola för det blir så varmt.. Sen sprang jag bort till mamma och myste lite och åt. Malek kom och hämtade mig sen och vi körde ner till Strandgatan. Riktigt mycket folk men det var väl ganska väntat. Vi hitta ett bord direkt iaf och sen satt vi där och chillade ett par timmar. Runt åtta kom Erik med eftersläp dit och slog sig ner också, vilket var trevligt.

Idag blir det jobb jobb jobb. Får sola lite på rasten :P Är lite grinig för att jag insett att matchen spelas klockan 18.00 imorn.. dom kunde väl lagt den sent så ALLA kan se den? nej nej... så jag kommer missa matchen.. kanske får sätta på radion i smyg eller något för att hålla koll.

Ledig helg, finns lite olika förslag på aktivitet.. vi får se vad det blir :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag myste också!!!

2009-06-25 @ 13:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0