weeeey... uppdatering IGEN.. tror jag börjar bli sjuk :P

Vi var ju och spelade brännboll med jobbet för drygt en vecka sen. Blev lite kubbspel med för att sedan fortsätta hem till Martin för grillning, lite lätt allsång och TP. Kvällen var nice. Lagom mängd alkohol, lagom mängd människor och lagom roligt :P Okej att mitt lag förlorade brännbollen, men vi tjejer vann kubben vilket var värt en hel del. Mer exakt var det värt en film med en viss någons erkännande om en viss kroppsdel. Roligt var det. Dock är det där inte den värdefullaste filmen, utan den mest värdefulla filmen är på en viss någon som dansar som vi aldrig sett förr. Underhållning på HÖG nivå där måste jag säga. Jag och Anette vann TPn sen.. great teamwork där. Det var en nice kväll med riktigt bra väder. Nu börjar vädret bli ÄNNU bättre och man känner bara hur fel det är att ha tackat ja till att jobba i princip hela sommaren. Sommarlov, vad är det? Men det finns en mening med allt och här tror jag meningen är pengar ^^ Dock får man inte glömma bort att ha roligt på vägen och komma ihåg att pengar är inte allt. Det är något jag försöker påminna mig själv om lite titt som tätt.. ibland lyckas jag :)

Det är dags att sova. Bjuder på den här från förra lördagen. Peace


Kommentarer
Postat av: shamu

sa sooot ...ja kan inte hjalpa att tycka att du liknar en viss person (fore-detta arbetsnarkoman, 180 grader omvandning, schizo) haha ..du vet nog redan vem ja menar ..men kan ju saga att du ar en kvinnligare version ju.d e ju alltid natt :) ...love u my little seal ..

2009-06-02 @ 02:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0