Trollhättan igår

Blev till att skynda iväg till Trollis igår direkt efter jobbet. Skulle plocka upp lite grejer som ska med till Rumänien så behövde även komma iväg i tid. Mötte Jenny på stationen så fick hon åka med och sen vandrade vi runt halva Trollhättan med diverse olika stopp på vägen. Hade iaf en riktigt nice dag. Slutade med en timmas slappande hos henne.. kollade gamla kort från när hon fyllde 18.. va smal jag var :S Söta var korten iaf och roliga :) Man saknar det lite faktiskt. Hur som helst.. åkte hem vid nio men var inte hemma förrän vid halv tolv eftersom jag fick ta mig en trip till Bergsjön mitt i natten, intressant det med :P

Idag var jag på föresläsning. "Manlig respektive kvinnlig typ av hjärna".. mkt intressant faktiskt. Imorn blire till att hämta växla pengar och så.. sen jobba. Och sen åka tidigt på lördag morgon :) :) Fan va nice :)

Nu ska göra en utmaningsuppdatering ^^

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0