Trollhättan imorgon alltså :P

Det är helt otroligt men jag skall faktiskt stressa iväg till Trollhättan efter jobbet. Låter kanske inte så stort egentligen men med tanke på att jag den senaste tiden helt och hållet kört på stilen "jag orkar inte göra något, jag är lat och det är skönare att sitta hemma" så är det faktiskt lite uppseendeväckande. Dock lär jag se ut som en åsna eftersom jag får stressa till en buss och sådär, men det lär jag väl överleva :P Blir inga stora aktiviteter utan mest umgänge me de små nerdsen. Kanske en liten sväng in på något utav de få ställen där man kan dricka en öl. Blir säkert nice.

Får väl sätta mig och lägga in alla bilder ikväll igen kanske, de är ju borta som sagt. Är dock väldigt glad att jag det var bilder från gamla cd-skivor som försvann, annars hade jag nog fått panik.

En av Winnerbäcks finaste låtar nedan.. minnen från i somras när man hör den. Inte för att det hände något speciellt i somras, men ändå. Fin är den. Enjoy!


(Lars Winnerbäck - Ingen soldat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0