Utmanad

Jag blev utmanad av Hanna

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?

"Få, få, få, få, få mej lite upp i kosa. Jen gång å jen gång å". (Den svenska sångboken).

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min Lobster som Michelle köpte till mig från en affär brevid The Oyster House min första vecka i Carlisle.

3. Vad såg du senast på TV?
Satt och kollade på "Kvarteret Skatan", men det var DVD. Imorse såg jag "Familjen Annorlunda", men det var via datorn. Senast jag kollade på något på tvn som inte var pause-bart (eftersom vi inte har TiVo) var nog Lets Dance.


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?

23:15? (23:27)


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Inget faktiskt, mig själv borsta tänderna?


6. När du senast var ute, vad gjorde du då?

Gick hem från spårvagnen. Hade varit på föreläsning.


7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?

På datorn? Någons blogg säkert. Innan det en studie min syrra drog ut åt mig.

8. Vad har du på dig?
Vita pyjamasbyxor med röda hjärtan på, samt tjocktröjan och linnet från dagen.

9. Drömde du något inatt?
Ja.. men minns inte var det var nu.


10. När skrattade du senast?

Förut när vi kollade på dvdn.


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Två små tavlor min syrra tvingat på mig, ett porträtt av mig när jag är fyra, postern jag fick av Maria och Sanja när jag åkte från USA samt min almanacka.

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?

Man ser alltid sjuka saker på Åkeredshallen :P Dock såg jag en tjej med jävligt space'at hår när jag och Karro var ute i tisdags.. men det kanske inte var så sjukt..

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Lite annorlunda..

14. Vilken var den senaste Biofilmen du såg?
Bolt

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
En lägenhet tror jag. Och en utbildning :D

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Ehm.... Det sitter tre carebears i min säng? :S :P

17. George Bush? Vad?

Före detta president :)

19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Det vet man aldrig.. När ja var yngre hade jag fyra alternativ: Rasmus, Samuel, Marcus, Alexander. William är fint också. För en tjej blir det svårare.. Jennifer är fint, Angelica med :P

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja, för en tid.

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"Nu blev du allt förvånad, jag finns visst"

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Det kollar jag på en annan dag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0