.... I'm back ;)

Ja... ännu ett blogguppehåll som så många gånger förr, helt oplanerat.. tror dock inte det gjort någon större skillnad för världen så jag väljer att inte ha något dåligt samvete ^^

Nu är det väl egentligen meningen att jag ska sitta och skriva ned allt som hände i Tyskland och lägga upp massa bilder.. men jag orkar inte :P Dock vill jag berätta att det viktigaste jag lärde mig i Tyskland den här gången (förutom mer tyska, jag till och med drömde på tyska) var att det finns speciella parkeringsplateser för kvinnor - lite bredare så att det ska vara lättare att parkera. Har inte bestämt mig vad jag tycker om saken än dock :P

Jag hittade min nya favoritlåt dock, Ayo Technology med Milow.. normalt sett hade jag lagt upp den men jag orkar inte det heller... :P

ehm.. fick just höra att jag är den sämsta bloggaren.. det kan ligga något i det.. men jag kan leva med det ;)

Sen sist har min mobil lyckats bli mongo.. eller rättare sagt mitt sim-kort.. trodde jag. Hur som helst. Det hela började i Lund. Jag började få sms om att jag hade ett röstmeddelande. Tog jag bort smset kom det ett nytt och det slutade inte när jag lyssnade av meddelandet heller. Mobilen började även hänga sig... Sen helt plötsligt var den bra igen. Sen nu, när jag kom hem från tyskland, började den hänga sig igen. Den ändrade färg på displayen ibland, från gul till blå, och ville inte skicka sms när jag ville. Den stängde även av sig när jag pratade i den... och när jag skickade sms.. och annars också. Den levde sitt egna liv och ville inte alls fungera.. Då kom jag på den briljanta idéen att jag kan sätta i mitt comviq kort i min andra mobil så jag iaf kan höra av mig till folk. Vad händer då? Jo nästa mobil hänger sig OCKSÅ. Och den första mobilen, som ja trodde va knäpp, blir helt plötsligt normal när ja sätter i ett telenorkort. Jävligt stört. Så jag drar slutsatsen att det är mitt kort det är fel på. Ringer comviq, beställer ett nytt som jag får i brevlådan idag. Jag blir skitglad sätter i kortet i mobilen.. o va händer? Den är seg, den hänger sig, den krånglar med sms och den fungerar inte okej.. fattar nada.. samma sak händer om jag sätter i den i den andra mobilen... dock krånglade den bara först, nu har den varit ok i ett par timmar så vi får se. Dock fungerar det ju som sagt fortfarande inte i den mobil jag vill att det ska fungera, så vad gör jag nu? Går till butiken där jag köpte mobilen o säger att den helt plötsligt blivit allergisk mot tele2kort? :S ringer tele2 igen? gud vet... dagens i-landsproblem säger jag bara..

Jag har ett till i-landsproblem.. alla betyg ja skickat till Danmark måste jag skicka igen för de var inte vidimerade korrekt.. samt att jag måste gå och få en stämplad kopia för att skicka till Norge.. orka :P

hur som helst... ja kanske skriver igen när jag har ngt vettigt att säga... 'til then;

Jag är coolast i stan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0