Love is in the air.. :)

Some of my nuts... Miss u and love u... :)

Titta på dem, vissa ser jag ofta som i minst några gånger i månaden... Andra är jag glad om jag ser ett par gånger i halvåret.. men så är det :) .... Kim när han var i Taihland.. Han är nog sjukast av alla; fäller sjuka kommentarer och gör saker man aldrig förväntar sig.. alltid en källa till skratt, men han har sina seriösa sidor.. han vill bara inte släppa fram dom ;) Sanja är också lite av den sjuka typen, fast det är inte the main thing med henne, det är hennes bröst :D Skoja bara, men det är sant, ingen har så gosiga bröst som Sanja :D Dara.. hittade det här kortet fan va nice :D Man blir glad när man ser det, han har den effekten. Alltid rolig... o ska man shake'a ska det vara med Dara... och med Malek förstås.. the gay.. haha. Förlåt.. varför trackar vi honom alltid? För att vi älskar honom såklart, bättre bror får du leta efter ^^ O Shomi... världens bästa bror :D eller oj, förlåt... sis? whatever... jävla långt bort hon bor den fjanten.. men jag tror på långdistansförhållanden så det fungerar bra ändå ;) Hon är den sista i shake-trion.. ingen äger dansgolv som de tre ^^ Sötaste kortet från i tvåan någon gång tror jag, kanske trean.. så fin :) Love u my whale ^^ Och Erik... det syns inte på kortet men det är väl en eller två dagar efter vi kollade fotboll? Hur som helst, det syns inte, det här är en nice bild :) Erik ja, lugnaste killen i stan.. en av de goaste :) Min svenne är vad han är :) Jenny har hängt med sen sjuan.. :) Har gjort mycket med henne och alltid har hon tagit hand om mig :) Med henne är ja den lilla, love u <3 Sen är det Aleks, serben... tänk att jag har blivit beskylld för att vara serb.. gifta oss snart, bro?! Ingen har sådan svenska som Aleks, ingen använder de ord han använder.. det är alltid lika underhållande :) Go som fan e han, synd det är så långt till Uppsala.. And then there's Mary... my beloved German, my cutie.. Gud vet hur jag överlevt USA utan henne.. inte fan fanns de många vettiga människor men hon (och Sanja) fanns vilket räckte för att göra det hela riktigt bra :) Och Tyskland ligger inte långt bort :) Bilden är tagen första gången vi träffade en riktig engelsman, som dessutom tillsammans med oss klädde ut sig i kvinnokläder.. helt underbart. Miss u my love <3

Spelar ingen roll hur långt bort ni åker, ni e alltid med ändå :)


     
  

... när vi ändå håller på med bilder... Jag var i Tyskland and fell in love with the village... Så här skulle jag vilja bo.. i alla fall med mina barn. Tror jag.. eller i alla fall ha möjlighet att åka till en sådan plats när man vill.. så vackert. Synd vädret var dåligt dagen då jag tog bilderna... hur som helst.. husen är vackra :)

     

Kommentarer
Postat av: Dara

naaw, väldigt gulligt sagt :) ska dra och göra tenta om 20 minuter, önska mig lycka till! fin bild du har på mig!!

2009-06-01 @ 07:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0