Fantastisk dag

Idag har varit en riktigt nice dag. Vädret har nog bidragit en hel del - det är fantastiskt vad lite sol kan göra med en människa. MEN - vädret är inte det enda som gjort denna dag till vad den varit.

Hela dagen började med att jag fick sova till klockan halv nio. Det är helt sjukt. Det är typ 3,5 h sovmorgon.. Snacka om nice! Sen kom syster yster hit vid tio så att vi kunde käka frukost/brunch tillsammans för att sedan bege oss över bron. Måste säga att det var mycket trevligt att åka ÖVER bron istället för under bron. Eftersom trafiken inte var som den skulle kom jag några få minuter försent till övelsen men det gjorde inte så mycket. Herr Övelsevejledare var snygg så jag log gladeligen ursäktande till honom ^^ Synd att han hade så fula byxor bara.. men men, det fick gå. Sedan hade vi övelse och jo visst det finns roligare saker att syssla med i skolan men jag överlevde i alla fall. Vi var klara vid tjugo i fyra och då mötte jag upp syster igen så att vi ännu en gång kunde åka över bron tillsammans. Vi tog oss till Malmö underhållna av diverse intressanta syner på vägen och körde in till Triangeln för att hitta någonstans att äta. Det blev thaimat på ett litet ställe som jag inte riktigt minns vart det låg, där på hörnet någonstans säger vi. Maten var super och billig ^^ Efter middagen kördes jag hem av syster som nu är på väg tillbaka till vackra Götet.

Solen skiner fortfarande och jag planerar att gå en liten promenad. Inte så lång, men bättre än inget. Läsa ska jag göra i ett annat liv för det existerar inte i min värld just nu. Tragiskt, men jag ska nog klara terminen ändå. Superwoman you know!


Tittut! :)




Kommentarer
Postat av: syster

Tack för din proffsiga brunch och trevligt ressällskap! :-)) KRAM!

2010-04-12 @ 21:27:20
Postat av: FLOOSAN

äntligen lördag bästa dagen på veckan, håller du inte med. Man får äta godis helt lagligt haha. Önskar dig en toppen dag!

2010-04-17 @ 11:03:50
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0