Ibland är det så lätt att bli kär

Igår var det "Panum Electric" - stundentklubben var öppen från 12.00 till typ 5.00 tror jag. Meningen var väl att det enbart skulle spelas electric men så blev det inte - tack gode gud! Vi gick ner direkt efter att föreläsningarna slutat klockan tolv. Vädret var helt underbart så vi gick in, köpte öl och sen satte vi oss utanför i solen och chillade i ett par timmar. Så nice! :) Vi har varit så bortskämda hela veckan med superfint väder så man har blivit alldeles energiboostad ^^ Anyways, så gick vi in klockan 14 och sen körde vi på. Jag vet inte vart tiden tog vägen och vad vi gjorde under tiden men vi gick inte hem förrän halv ett. Under den tiden hann vi chilla ute i en puffkudde, prata me småsvenskarna på semstern under, träffa en mycket omtalad kvinna, säga upp kontakten med en man, shaka till salsamusik, tragta samt finna Orlando Bloom. Denna man blev jag fullständigt superkär i. Det tog inte så lång tid heller - med det utseendet räckte det att han berättade att han läser på musikuniversitet, åttonde semstern. Helt fantastisk att man kan vara så förutsägbar :D Hur som helst - efter närmare eftertanke insåg jag att han inte var så mycket att hänga i granen. Alldeles för full och odräglig, men ack så vacker. Life's a bitch :D
Efteråt skulle Johanna skjutsa hem mig på cykel. Det blev alldeles förnärmad när jag föreslog att vi skulle gå, cykla kanske inte var en sån bra idé? "Litar du inte på mig? Jag har ju varit med i landslaget!" Jo tack förvisso men det syntes inte igår! Jag är glad att vi överlevde :D

Dagen idag har ägnats åt en dålig omgång av melodikrysset, rapportskrivning samt rullande av köttbullar. Snart ska jag sova för imorn ska det skrivas ännu mer rapport. See you in my dreams Orlando (Jonas) ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0