Jag måste bara få kommentera

När man går in på blogg.se's startsida och ska logga in till sin blogg finns det en ruta till vänster där en blogg framhålls varje dag, eller egentligen ett speciellt inlägg. Jag burkar inte titta så noga men idag var det en bild av ett par överkryssade mjukisbyxor så jag läste faktiskt vad som stod.

Tjejen som skrivit inlägget har ett mycket dåligt förhållande till mjukisbyxor och verkar nästan allergisk mot dem. Hon ifrågasätter varför superfixade tjejer kan visa sig utomhus i mysbyxor och säger sig börja rysa när hon ser ett par på en kille. (läs mer här)

När jag läst detta kände jag att jag var tvungen att dela med mig av mina egna, starka känslor för detta speciella plagg. Jag måste väl säga att jag är av motsatt uppfattning som tjejen jag tidigare skrev om. Jag älskar mjukisbyxor och jag tror nog jag skulle kunna bo i mjukisbyxor 24/7. Anledningen till att jag inte gör det är väl för att jag även tycker att jeans ser helt ok ut. Men där slutar väl också min byxvariation - antingen det ena eller det andra.

Jag tycker det är snyggt. Jag tycker det är bekvämt. Ett par mjukisbyxor och ett linne - eller ett par jeans och en hoodie. Det är så jag lever. Det är aldrig fel.

Jag är ledsen för att den tidigare nämna tjejen inte kan dela min kärlek till mjukisbyxor - hon går miste om något underbart! Men man säger ju att smaken är delad och det får vi väl vara glada för - mer mjukisbyxor kvar till mig! 

                                                           <3


Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Haha, jag går i tights jämt. Och det är väl ungefr samma sak. Många hatar de också.



Kul att ditt inlägg förresten =)

2010-04-11 @ 16:51:51
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: tiny

Gud, jag var också tvungen att ge min åsikt om ämnet i min blogg. Jesus christ typ.

2010-04-11 @ 17:18:43
URL: http://tinymind.blogg.se/
Postat av: Mikkan

Jag håller med dig fullständigt! Jag vet inte vad jag skulle göra utan mina mjukisar och jeans :P Power to the soft pants ;)

2010-04-11 @ 19:12:09
URL: http://minxtravaganzaresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0