After Work ( Afterwork? :S )

Igår efter jobbet (alltså klockan kvart i tio cirkus) drog delar av arbetsstyrkan in till Can's kök & bar (fd. Linné kök & bar) och spenderade några timmar i varandras sällskap. Måste säga att det var riktigt trevligt och att jag är glad att jag övertalades :) Dock verkar det som om att Sommersby är The New Thing i Sverige och att det är vad man blir tvungen att dricka om man vill fortsätta dricka fatcider. Jag är väl inte helt nöjd, men det får gå, kvällen var nice ändå :D Roligast av allt kan ha varit hemresan - 7 personer i en Volvo kombi, där en ligger i bagaget med bagageskyddet draget över sig och sjunger med till radion. Vackert :D


Nu ska jag jobba. Kassan. Jag blir hjärndöd :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0