Gladiator

Igår när jag var hos Erik roade vi oss med massa olika saker, bland annat med att bygga soffor på Mios hemsida. Jag byggde en fantastisk soffa; Två hörn (varav ett i maxat storlek, nästan rundt), en divan och ett vinkelavslut. Troligen plats för 15 människor och i till ett omkring 50 000kr. Erik tyckte inte att den var tillräckligt mysig så jag gjorde en ny med endast ett hörn och lite mera charm. Den gick hem. Erik hade dock fortfarande ont om pengar så denna 24 000 kronors soffa fick stanna kvar i drömmarna den också.

När sofforna var byggda skulle vi se film. Jag ville se Prinsessan och Grodan. Av någon konstig anledning vägrade Erik - tvärvägrade. (Han sa något om att Disney inte gjort bra filmer sedan skarven 1994/1995 - något som han kom fram till genom att hävda att Lejonkungen (1994) var en klassisk, old school Disneyfilm, men Pocahontas (1995) inte var värd att ses.) Efter säkert en halvtimmas dividerande om vad vi skulle se hade vi i princip kommit överens om att se Pathology (en film om några medicinstudenter som gjorde något jox), men allt sket sig. Erik råkade få veta att jag inte sett Gladiator. Eller rättare sagt - Erik fick veta att jag sett halva men somnat, en gång för cirkus 10 år sedan. Erik tvärvände och insisterade på att jag bara måste se den. Så igår såg jag Gladiator, hundra år efter alla andra. Den var helt ok, men jag tyckte ju inte den slutade som jag ville. Livet är hårt. Vi borde sett Prinsessan och Grodan



 vs.  


Kommentarer
Postat av: Kim

Haha måste vart första gången erik fick välja film.:-P

2010-07-27 @ 01:48:21
Postat av: Skrika

Ja det var det nog också :D

2010-07-27 @ 09:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0