Short Update

  • Jag läser ganska duktigt till examen (tentan). Inte helt hardcore som sist, då det var 8-20 på biblioteket, men i gengäld har jag hållit på längre denna gången och jag har en överblick över situationen. Jag läser det jag behöver - precis som vanligt.

 

  • Jag kan fortsätta läsa i Danmark eftersom Sverige vann kvartsfinalen igår.

 

  • Jag och Johanna spelar på och jag har till och med nästan lärt mig ta ackord på gitarr snart. Det har varit ett stort problem i många år. Nu är frågan om jag kan lära mig att använda dom fint också. Det hela kan nog hjälpas av att Kajsa (här hemma i Skåne) har fått hit en stämd gitarr som är en av de skönaste jag spelat på i hela mitt liv.

 

  • Jag blev igår biten av en fästing. Den kröp på mitt ben efter att vi gått hem ifrån skolan. På mitt lår. Under mina jeans. Hur fan gick det till? Den hann inte sätta sig men uppenbarligen hann den bita mig för jag har fått ett märke. Sicket svin.

 

  • You think maybe that I'm just so easy
    You can come in and out of my life like you please
    But no

 


(Jordin Sparks - It takes more)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0