Jag kan inte sjunga längre

Jag har inte sjungit på typ 1½ år. Det märks. Jag kan inte längre. Och det värsta med det är att jag flyttat in i en korridor där folk är musikaliska och som då kan påpeka till mig att jag byter tonart mitt i en låt. Vilket jag fortfarande hävdar att jag inte gjorde - det är MIN nationalsång, jag kan den. Men... jag litar inte på min egen bedömning längre. DET är hårt.

Hade jag haft tid hade jag engagerat mig mer. Men jag har inte mer tid. Därför var det ändå trevligt när korridoren var i sommarhus och det blev allsång med duktiga människor på piano och som sjöng. Det var nice.

För övrigt firade vi Johanna och Kaspers födelsedag i fredags, samt Johannas inflyttning i sin lägenhet och min på Egmont. Det var riktigt, riktigt nice :) Jag hade gjort en supertårta med sex bottnar. Den blev mycket uppskattad :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0