cus maybe u're gonna be the one

Igar skulle jag bara skriva (om man ens kan saga att JAG skulle skriva det) ett super kort inlagg med nagra rader ur "Wonderwall" samt lagga in klippet, men av nagon anledning sa funkade inte den har satans sidan, sa jag gjorde det inte. Sa jag gor det nu istallet, i slutet av detta inlagget.

Jag och Maria var i Lowell igar och sag "P.S. I Love You", valdigt bra film faktiskt :) Romantisk komedi - en bra sadan. Man skratta som fan, och grat nastan, sa det var nice. Smuglade in chips, precis som sist, valdigt ohyfsat :P

Idag vet jag inte vad vi ska hitta pa.. KANSKE ga och se "27 dresses", ELLER aka till Burlington, anvanda lite gift cards :P

Vi far se.. hoppas ni alla har de bra :) Btw, jag ar inte dodssjuk.. forkylningar gar over ;) 




~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

I don't believe that anybody
Feels the way I do
about you now

And all the roads we have to walk are winding
And all the lights that lead us there are blinding
There are many things that I would
Like to say to you
But I don't know how

Because maybe
You're gonna be the one that saves me
And after all
You're my wonderwall

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~


( Oasis - Wonderwall )

Kommentarer
Postat av: mormor

skönt att veta att du mår bättre. kram

2007-12-29 @ 16:32:55
Postat av: Mikkan

Nu blir jag lite avundsjuk på dig... Jag vill så gärna se P.S. I love you, men den kommer inte till Sverige på ett tag kan jag tänka mig... ;) Stor kram på dig

2007-12-29 @ 23:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0