Hängbukssvin

Jag berattade ju aldrig riktigt hur den dar festen var. Sjalvklart var Patrick sen for att han var i New Hampshire sa vi var lite halvirriterade pa honom, men efter ett tag sa kom vi till den dar jakla festen i vilket fall. Det var typ en collegefest, fast det ar ngt javla brotherhood som fixar det, och dom bestammer vilka som far komma o gud vet allt. I vilket fall betalar man $10 och man kan dricka hur mycket ol man vill. Dock fick man aven tva drinkar samt denna kvallen fick man dricka hur mycket champagne man ville, vilket var tur for mig eftersom jag faktiskt foredrar det mesta framfor ol :P  Iaf, folket dar var.. intressant. Fanns faktiskt nagra normala, men annars var det mest folk man skrattade at. Patrick gjorde sitt basta for att ha stenkoll pa oss (vilket jag blev lite forvanad over). Jag hade sagt till honom innan att han fan fick se till sa inget hande oss, eftersom, vad han berattade, du ar saker sa lange du inte hamnar pa overvaningen. Jaja, han hade koll och blev faktiskt forbannad pa en kille som var javligt irriterande. Vettefan men killen var svinfull och petade pa mig nar han gick forbi, ett antal ggr. Jag talade vanligt om for honom flera ganger att jag skulle smalla till honom om han fortsatte, vilket jag aldrig gjorde forvanansvart. Jag maste ha varit pa bra humor. Jag hade forhallandevis kul, snodde dekorationer (jag och en kille forsokte sno ett hjorthuvud dom hade pa vaggen, men det satt fast valdigt bra), fick en tour pa overvaningen av en av killarna som holl i det (Patrick foljde med, annars hade jag fan inte gatt upp), gjorde bort en kille samt spelade The Final Countdown pa ett inte allt for stamt piano. Att jag var onykter gjorde inte saken battre, fan jag kom verkligen inte ihag ackorden till verserna. Vi var hemma vid fyra tiden och vaknade nio for att aka till frisorskolan i Lowell. Nice.

Igarkvall kallade Maria mig hangbukssvin, hon tyckte det var gulligt, jag kittlade henne tills hon dog. Det ar inte kul faktiskt :D Men jag tror faktiskt jag kommer ga ner det mesta i Sverige, det ar planen iaf. Jag menar, jag har faktiskt varit smal en gang i tiden, inser jag NU. Skev sjalvbild har jag.

Idag blir det kanske lite mer shopping, har inte sa mycket pengar pa kontot just nu, kommer imorgon. Sag jattefina byxor igar som kostade $35, vilket inte ar nagot i Sve men nar man ar van med Tjmaxxs priser, och att aldrig betala mer an $25 blir man lite snal. Gardagens shopping kanske jag kan beratta om.. kopte armband pa sears (jupps, billigt krafs ska det vara sa det inte gor nagot nar man tappar det). Kopte skorna som ni sag pa bild.. Kopte korta beach shorts (typ traningsshorts) samt ett turkost linne.. Stor vaska att ta med klader i till Sve nu i april.. + tva t-shirts. Dom kanske inte sitter bast nu, men nar jag blir smal sa.

Erik berattade for mig idag att han kommer bo i GBG (Vastra Frolunda t o m !!!! :D) i nagra veckor nar jag kommer hem. Fan va nice :) Leta pojkvan bland hans lumparkompisar?? Yes!! (nej, jag var inte fullt serios).

<3

image143

Kommentarer
Postat av: syster

44 dagar kvar...

2008-04-07 @ 15:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0