$10

Vem behover bara betala $10 for ett gymkort dar man aven har tillgang till simhall + aerobic-klasser? Moi! ;)
Alltid nagot. Da kan vi ju hoppas att min kilokurva kan vanda snart :P

Maria ar pa Costa Rica, Sanja i Miami. Jag ar i Carlisle och det ar javligt hippt ska ni veta :P I lordags hamnade jag pa nagot satt pa bio tillsammans med Nicole, en tysk au pair som jag inte har tyckt allt for mycket om. Det var okej, hon var inte lika pafrestande nar hon inte forsokte fa uppmarksamhet ^^ Vi sag Definitely Maybe, och den var rolig :P I sondags var vi i Nashua (Sanja ocksa) och jag kopte en BADDRAKT! Hur javla tantigt e inte det elle? Men jag tyckte inte att det var en bra ide att babysimma (som jag kanske ska) med Michael i bikini :P

- Det skrev jag igar men la inte upp det eftersom jag just uppdaterade. Sa nu kan jag kora uppfoljningen.

Igar nar jag var pavag till gymmet ringde Alex, sa vi mottes pa hans Starbucks och han gav mig ett las (som jag egentligen skulle ha kopt) sa det var snallt :) Sen akte vi till ymca och jag simmade och han gymmade. Simmningen gick bra, men jag kande av knaet, vilket jag inte riktigt hade forvantat mig.. sant e livet. Bra var det dock :)

Mina ungar e sjuka. eller aa, Nicole e frisk nu, Tyler e i slutet och Michael har precis borjat. Sa nice.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hm... funkar inte det beställda pillren??? Refernser tack!!!
Saknar dig älsketossen!

2008-02-21 @ 18:13:33
Postat av: Skrika

Ehm... jag typ slutade med pillren for... assa ja gick ner.. lite grann iaf.. men ja vet inte :P SKIT I DOM :D

2008-02-22 @ 00:54:28
URL: http://skrikas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0