Allt jag inte skrev om

Det hande faktiskt en hel del i helgen som jag inte skrev om.. eller iaf lite grand.. Sa jag tankte namna det nu.

Forst och framst sa var jag ju med Alex och Patrick i Lowell och lyssnade pa en spelning. Det var tre olika band, eller vad man ska saga, och allt som gjordes filmades och visades pa tv, antagligen ngn B-kanal som ingen kanner till, men anda. Iaf. forst var det ett vanligt band som spelade och vissa av deras latar var faktiskt bra, dock hade sangaren kunnat vara battre. Sen var det en weird kille i varsta stora farfarsbyxorna och gra hatt som sjong med endast sin gitarr som komp. Vissa delar var verkligen skitbra, men sen fucka han en del genom att growla och allt ja vet inte vad.. Men det var ok. Sen kom det som hela grejen handla om (showen hette 21 drums) och da var det typ 7 killar med varsitt trumset som spelade samtidigt, helt improviserat. Det var faktiskt javligt coolt att hora, ja menar, hur ofta ser du sa manga trummor i samma rum? Sa Alex fick faktiskt lite cred for att han lyckats dra med oss till ett stalle med BRA musik :P
Efter showen strosa vi runt i Lowell for Alex visa mig lite grejs som jag kunde ta kort pa, darav den konstiga gula gubben med solglasogon. Den var iaf lite rolig ^^

Pa lordagen vakna jag vid 9.30 for Nicole skulle ha sin forsta confession i kyrkan (fa andra sakramentet... bla bla bla). Var val ingen stor cermoni, men jag ville vara med for jag kommer missa hennes forsta comunion, som ar valdigt stort for dom sma barnen.. for jag kommer vara i kanada.. trakigt men sa e d. Sa jag foljde med familjen till kyrkan, darav en liten bild pa den inifran. Den var val fin, men det ar ju inte som vara kyrkor. Nar vi akte hem akte jag med Leon (Michelle skulle handla) och han korde en omvag genom Concord for att visa mig dom absolut vackraste husen haromkring. Kan saga att jag nu vet precis vart jag ska ga for att leta reda pa min fastman (om det nu skulle skita sig med Chad).

Lordagskvallen planerade vi att spendera hos Sanja med vin, ol och nachos hos Sanja men innan dess var jag tvungen att fixa min ansokan till OTH-tavlingen, sa det var vad jag och Maria agnade cirkus tva timmar at pa lordagen. Kan val saga att det blev cirkus 25-30 kortfilmer dar jag klantade till alla utom tva ^^. Skickade iaf in det efter manga om och men och sen drog vi till Sanja. Dar startade vi med att kolla film, ata nachos och dricka ol, sen gick vi over till vin och muffins, som bilden visar :P Efter det gick det val bara utfor. Som tidigare namnt spelade jag Wii; boxades i 45 minuter vilket gjort att min rygg har varit fucked up i tre dagar, men det ar bra. Maria och Sanja blev helt galna och brottades pa golvet.. Vi ringde folk och lamnade voicemessages, vilket var riktigt kul. Sanja och Maria bakade brownies mitt i natten med medans jag satt pa msn.. dock var inte en javel inne vilket var mkt konstigt, vafan, klockan va ju nio hemma! Men men. Efter ett tag somnade Maria pa soffan (efter att hon Sanja gatt loss galet mycket till hamsterdance, jag har videoklipp fran det) och da agnade jag och Sanja oss at till att lyssna pa gamla barnlatar pa youtube. Vi somnade 4.45.

Pa lordagen hade jag fatt den briljanta ideen att jag skulle gora blonda slingor sa Sanja hade kopt ett paket till mig. Detta agnade vi oss at pa sondagen, sa nu ar jag blond igen. Kan val saga att fargen ar valdigt fin, dock mer gyllenblond, sa jag ska nog gora nagra annu blondare slingor om ett tag, for att fa en farg som passar mig battre. Dock e de helt ok. Maste dock saga att ja inte riktigt vet vad jag  haller pa med. Tror jag forsoker dampa min sorg over att jag blivit tjock genom att fippla med mitt har.. gar val mattligt bra :P Dock ska vi till Lowells gym imorn tror jag. Da javlar.

Pa sondagskvallen var det ju Superbowl och Patriots, laget fran New England, har gatt obesegrade genom hela sasongen sa meningen var ju att dom skulle vinna.. Problemet var bara att New York Giants, pa nagot oforstaeligt satt lyckades gora en touchdown nar det vad tva minuter kvar av spelet. Det var hemskt. Sen nar dom krossa Brady var Patriots ute ur leken. Det var sorgligt. Jag som nastan gick och kopte en ny Patriots sweater..

Igar var val inte varldens basta dag, var ratt pissed off ibland av vissa anledningar. Blev irriterad pa mina hostparents. Dock lyckades jag iaf flytta min sanglektion sa den hade jag igar, vilket gor att jag kan ga pa varat clustermeeting idag. Igar var aven jag, Maria och Sanja pa TJMaxx vilket resulterade i att jag spendera $75 pa klader. Det var ocksa for att dampa min tjock-sorg. Funkade mattligt bra. Bara for det gar jag och tar kort sa ni kan se vad jag kopte, brb......... Here we go.. Tog kort sa ni kan kika. Jag tyckte iaf det var ratt bra kop :) Kopte lite kort med som jag skickade ivag till Sve.

Sen e det mitt har ocksa. Det funkar, behover inte kommenteras ^^

Clustermeeting var det ja. Kan ju saga att jag skrivit ratt bitchig mail till min CC sa jag vet inte hur glad hon e till a se mig, men det ar omsesidigt. Tror jag e for aggressiv just nu for att vara trevligt. Hoppas dom inte tar illa upp. Drar nog en halvtimma tidigare idag med, for det ar OTH.

Dessutom bprjade jag 7.30 idag. Det betyder att jag skall vara off 4.30. Klockan 4.54 ringde Michelle och sa att bade hon och Leon fortf var i mote, och att dom forhoppningsvis skulle vara hemma innan sex. Michelle kom hem 5.40. Det betyder att jag jobbade mer an en timma for mycket idag. Tack? Nej inte an. Extra pengar? Skulle inte tro det.

Mitt kna ar fortfarande daligt med forresten. Det ar himla trevligt.

Jag maste aka till Sears snart for att hitta ett billigt armband. Om det ar nagon som av nagon anledning tanker skicka mig ett paket snart kan ni ju forsoka skicka mig ett simpelt armband som jag kan anvanda till vardags, silver ar fint. Haha.

Hoppas ni ar trevligare an jag just nu ;)




Kommentarer
Postat av: Carina

HAHA men de va ju bara bra att Giants vann:D hehe

2008-02-06 @ 00:28:19
Postat av: shomi

va sot du e i blondt igen..kan ju tycka att d e d "din farg"..:)..kmr ihag nar vi snacka i ditt kok innan ja flytta hit om att du ville klippa dej kort o bli mork..haha..kanns som igar nar du farga mitt har..panna..mina oron...:d..*suck* ..nu ska ja snart ivag o skriva tenta..skiiiit kuuuul!!!:s miss ya..>(

2008-02-06 @ 08:35:49
Postat av: Nina

Du blev bra i håret gumman.. Snygga kläder..

2008-02-06 @ 20:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0