Amerikaner

Amerikaner har en stark tro pa att dom vet bast - jamt. Jag vet inte om det ar nagot Bush har lart dom, men lite halvirriterande ar det faktiskt nar folk inte ar oppna for att analysera sig sj ens ^^ MEN... igar ville jag skriva mycket mer om det har.. men idag kanns det inte lika nodvandigt..

Vi var i Boston igar vilket var trevligt. Maria kopte en kamera och jag och Sanja shoppade baslinnen pa H&M. Alla fyndade aven begagnade skivor pa f.y.e. Sen gick vi och at pa en texmex restaurang vilket var helt ok. Film pa kvallen, Monster, som jag garna ville se men sjalvklart somnade jag efter halva. Illa.

Dagens (eller nar fan de va) citat:
Bert Karlsson: "Jag blir sa kåt av semlor!"
- hahahahhahha

Fick just veta att min mormor var med i tv igar, i pa sparet. Haha! Hon har varit med i tv forr.. och i tidningar.. haha! Min mormor e varsta cool ju :D


Har en skitbra  cd i bilen, enjoy.



~*~
Some say that time changes
Best friends can become strangers
But I don't want that, no not for you
If you just stay with me we can make it through
So here we are again, same old argument
Now I'm wondering if things will ever change, and
When will you laugh again?
Laugh like you did back when
We make noise until 3 AM
and the neighbors would complain
~*~





( Good Charlotte - Say Anything )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0