Antligen har amerikanerna vunnit over svenskarna.

Lange var vi oslagbara. Lange fanns det ingenting som amerikanerna kunde gora battre an oss. Visserligen fanns det en hel del grejer har som man inte hittar hemma, typ Wheat thins, men inget som vi har hemma kunde dom gora battre. Jag menar, kolla choklad, ALLA sager att varan ar bast, och det ar sa sant (tack Marabou). Igar vann dom dock. Igar slog amerikanerna svenskarna rejalt. Jag maste antligen erkanna att ja, det har var battre i usa. Chokladsas. Hershey's syrup. Fasen vad gott det var pa vaniljglass! Jag smalte ;)

image103

Gardagens OTH fick mig nastan att grata. Ursakta mig, men jag har alskat Lucas i fyra sasonger. Det ar slut med det. Jag alskar hnm itne langre. Jag tycker inte ens om honom. Han har alltid varit lite halv osaker och gjort fel grejer, men jag har forlatit honom for han har ett gudomligt satt att prata pa, men igar blev det for mycket. Igar gjorde han sa fel. Sa nu javlar, nu e de slut mellan mig och Lucas. Maste kanske t o m borja fundera pa hur jag ska gora med Chad. Usch.

Dock hade gardagens avsnitt i alla fall NAGOT bra att bjuda pa (sorry men du maste spola fram till typ tredje minuten):



( Kate Voegele - No Good )

(och ja... ja vet precis hur kul ni tycker det ar att jag skriver om mat. Det tycker jag med ^^ )

Kommentarer
Postat av: Agneta

Hej Erika,
Du glasstokiga tjej, jag är likadan (fast jag gör egen chokladsås med 1 dl socker 1 dl vatten och 1 dl kakao)....ville egentligen bara önska dig en bra alla hjärtans dag..massor med kramar...till dig
och tack för de söta alla hjärtanskorten till barnen!!!!! WE miss yoooou toooooo

2008-02-14 @ 16:38:39
Postat av: Divi

Självklart skulle du blogga om mat. ;)

2008-02-14 @ 18:20:52
URL: http://Divi.blogg.se
Postat av: syster

Stor kram från syster på hjärte-dagen!!! :)

2008-02-14 @ 19:20:39
Postat av: grandma

1000 tack för det fina Valentinekortet. Det värmde. Du får nöja dej
med ett mejl
från mej.
Saknar dej.
kram

2008-02-14 @ 19:44:22
Postat av: Skrika

Agneta - Jo jag kanner allt till din chokladsas. Minns att jag till och med ringt dig om receptet for ett par ar sen, haha :)
Divi - schhyysh ^^
Sis - Kram :) Vantar forvantansfullt pa paketet :)
Mormor - Tack for mejlet, jattefint :)

2008-02-14 @ 21:10:32
URL: http://skrikas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0