Miss u

Min och Eriks ordvaxling efter att jag smaklagat over att jag inte har nagot att gora idag (trots att det ar valdigt sjalvklart da jag sjalv valjer att inte ringa folk):

>>Skrika<< says:

mjo men ja har tatt d lugnt hela dagen.. hade velat kolla film me ngn iaf.. dock finns d folk, men en vill ja inte ringa, a en annan vill ja heller inte ringa

610 Ringstedt says:
du skulle ha sagt till mig så skulle vi kunna kolla på en film tillsammans genom joox och kommentera den via msn :D

- Gullunge ^^

Eller vad Malek skrev haromdagen. typ: "Ja men ska vi ta och dra till McDonalds da. Du som har korkort och allt kan val kora. Dock blir det ju en liten omvag for dig fran stan till Lextorp och sen till overby men det far du overleva." Jo det hade jag garna overlevt :)

image106


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nice friends!!!

2008-02-18 @ 11:19:17
Postat av: grandma

miss u kram

2008-02-18 @ 23:58:07
Postat av: Mamma

Mmmm... undrar just va du gör. Du har ju inte skrivit på flera dagar...??? Vem är Smuffiis???
Kramar från Mamma

2008-02-20 @ 13:20:20
Postat av: Skrika

Och jag hade inget att skriva om mamma, darfor tog det tid :P Och Smuffis e Jenny ^^

2008-02-22 @ 00:56:04
URL: http://skrikas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0