Running red lights

Sondagen agnades at att enbart slappa. Hade valdans garna tatt en promenad eller sprungit lite pa lopbandet, men mitt kna e fortf inte riktigt bra sa battre att vanta. Sa min exersice of the day blev att bygga en snogubbe tillsammans med Leon, Nicole och Michael. Maste saga att det var riktigt trevligt och resultatet blev himla bra, eller hur? :P Vi gick en liten kortpromenad ocksa och sen nar vi kom hem korde jag och Nicole lite Dance Mania.
Pa kvallen sen kom Maria och Sanja hit, for vi skulle laga mat (gjorde ostfylld tortellini med tomatsas - riktigt gott). Dock var vi ju saklart tvungna att aka till Bedford (15 min korning) for att handla lite, vilket inte borde vara nagra problem alls.. hrm. Det hade snoat tidigare sa det var slask pa vagarna, vilket normalt sett inte brukar innebara nagra problem, speciellt inte med min bil, men tji fick jag vid ett rodljus kan jag saga. Jag korde inte speciellt fort, men nar jag borjade bromsa in kan jag saga att ingenting hande. Det enda jag kande var abs-systemet jobba for fullt men bilen gled lugnt och stilla ut i korsningen, och passerade helt oskadd. Hur jag kunde ha san tur att det inte var nagon framfor mig samt att ingen korde just da overgar mitt forstand, men tacksam var jag. Sa kan det ga.

Min syster skrev ett langt mejl till mig idag ang hennes avsky gentemot Christer Sjogren. Det var underhallande ^^

image102
Mr. Snowman

Kommentarer
Postat av: Divi

D där kanske är den fulaste snögubben...ngnsin. Jag hade nitat ungarna och sagt till dem att försöka igen

2008-02-12 @ 02:06:54
URL: http://Divi.blogg.se
Postat av: syster

För att vara gjord mestadels av vuxna är väl snögubben rätt snygg ändå... lite lik Hillary eller? ;)

2008-02-12 @ 06:24:35
Postat av: grandma

Det där med vinterkörning tar tid att läraa sig. Du har haft tur hittills som inte skadar dig. Så, simma lugnt. Kram.

2008-02-12 @ 10:06:04
Postat av: Skrika

Divi - Snogubben e het! Dessutom utfordes storsta delen av jobbet utav Leon, din sjalsfrande, sa klaga inte ;)
Sis - Det ar Hillary 2, president of Carlisle.

2008-02-12 @ 20:52:08
URL: http://skrikas.blogg.se
Postat av: syster

trodde annars det var du som var President of Carlisle...

2008-02-13 @ 16:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0