How to kill a chipmunk

Fyll en oltunna med cirka tva decimeter vatten. Ta lov ifran marken och tack over vattnet. Lat tunnan sta ute. Vanta. Da chipmunksen klattrar upp pa tunnan och ser loven hoppar dom i. Sen drunknar dom for dom kan inte simma. Pa detta satt kan man doda 112 chipmunks pa en dag.

Kalla: Charlie "Chasman" Albanese, granne.



Senaste nytt? Jag e fuckad over svenska universitetsystemet och varan syo som inte ser till att jag har tillrackligt med info innan jag soker. Kuk i dom. Infor VT 2009 lar det bli sokning pa intervjuer. Bryr mig inte om det for HT09 for da maste jag aka hem, krangligt.


Det har landet (USA) suger grovt med, da man inte kan hyra bil om man e under 21. Skitland.


Going blond on saturday. Som om de skulle ta bort min overvikt? :P Snart sa... :D


"... noone else, noone else can speak the words on your lips."  - ja men sag det da for fan.



( Natasha Bedingfield - Unwritten )

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du måste bättra på ditt språk älskling...
Kramar

2008-01-23 @ 10:48:33
Postat av: Anonym

Håller med din mor. Kanske får posta en tvål till dig så du kan tvätta munnen lite... ;)
kram på dig

2008-01-23 @ 16:08:59
Postat av: Skrika

Mitt sprak ar det vackraste i varlden =P

2008-01-25 @ 14:31:44
URL: http://skrikas.blogg.se
Postat av: grandma

Gratulerar i efterskott på namnsdagen. Jag vet att du har namnsdag på Saras födelsedag men glömde det i år. Förlåt. den 26 fyller Agneta år.
Kram

2008-01-25 @ 19:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0