Hum

Jag insag just att javligt manga fler an jag trodde laser allt nonsens jag skriver :S Intressant da att de enda som kommenterar ar min syster, min mormor, shamu, min mor och ev andra slaktingar. Det ar inte farligt att skriva faktiskt. Sen.. vem e ja att snacka? Hur mangas bloggar laser inte jag utan att skriva ett skit??? :P
Forresten sa hoppas jag att ni som laser alltid tar er tid att lyssna pa latarna jag lagger in, for dom e bra :)

Nu har dieten borjat som sagt. Igar sprang jag 2.54 miles pa treadmillen. Den du.

Vi har fatt en ny community counsler, sa jag det? Iaf, vart cluster slas ihop med ett annat sa vi blir fler, vilket e bra. Dock e varan nya cc puckad, for hon har lagt ett cluster meeting naste tisdag fran 7-9. Vafan! Jag sjunger nagon gang under den kvallen, samt borjar kolla OTH kl 9. Pucko.

Vi var och kollade pa tyler idag nar han spelade upp en liten pjas i sitt klassrum, alla utom Nicole. Det var riktigt mysigt. Synd att ni inte mott mina hostbarn, dom e sotast i landet :)

Har inget vettigt att skriva egentligen, uppdaterar egentligen endast pga laten :P




( Anna Nalick - Breathe (2AM) )

Kommentarer
Postat av: Carina

Bara for det ska ja kommentera eftersom ja laser dina inlagg hehe, och de e ju klart man lyssnar pa dina latar en del av dom e ju faktiskt till a me bra:P

2008-01-30 @ 01:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0