Like me for me

Idag borjar min viktnedgang (hoppas vi iaf :P). Mina piller kom under helgen, sa nu ska jag borja ta dom, borja exercise'a varje dag samt skriva ned exakt allt jag ater. Ja menar, vem fan vill ata en kaka nar man maste skriva ned den sa hela varlden kan se sen??? Far se hur det gar ;)

Igar kom Maria och Sanja hit pa eftermiddagen. Vi akte ivag till Stop&Shop och kopte grejs sa vi (Maria) kunde laga mat. Mycket trevligt :) Sen fick jag ngn mysko huvudvark pa kvallen :S

Erik akte in i lumpen idag. Tank att  han kommer vara den enda av er grabbar som blivit en riktig man har i livet, haha :P
Hafstad tog korkort idag, GRATTIS :)

Maste saga att dagens sang ar skitbra. Ja menar, varldens basta lovesongtext. Vem fan behover powerballader fran Celine Dion eller skona RnB latar ala Stick with you fran Pussycat dolls. DET HAR ar vad som e riktigt bra textmassigt.. och musiken suger ju inte heller :P Ja menar, det gar och lyssna pa trots att man e pa skitbra humor och bara vill studsa runt som en idiot ^^   

Krams pa er :)


( Blessid union of souls - Hey leonardo (she likes me for me)  )

Kommentarer
Postat av: grandma

En riktigt bra dansbandslåt (bugglåt) med stuk tycker jag. Kramar

2008-01-29 @ 11:43:56
Postat av: Agneta

Tjenare Erika,
Tackar för gratulationen som kom med posten, hänger upp den på kylskapet. Mannen har gått ner 7 kilo och jag 3-4 kilo....så jobba på.

2008-01-29 @ 15:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0