short update

Ar hos Maria for tillfallet. Vi vantar pa Sanja, sen skall vi till Nashua for att spendera tid i TJMaxx (dar man kan kopa DYRA markesklader SVINBILLIGT. Inte for att jag ar markesslav, men det rakar ju innefatta Nike, Puma, Adidas etc.) Efter det skall vi nog svanga in pa kopcentret, och sen blir det UNO Chicago Grill, mums ^^

Min socker diet gar faktiskt bra. Har ju undvikit socker nu i fem dagar (haha) for jag vill fa det ur kroppen, sa jag slipper sockersuget, och det funkar faktiskt. :) Dock at jag chips igar, men ja menar, man far ju borja lugnt. Forst ska jag gora mig av med sockret, sen kan jag borja bli nyttig pa riktigt. Har dock borjat, for jag ater wheat thins istallet for annat snacks, det ar bra :P

Igar hyrde vi film, Perfect Stranger :P Vi sag den en gang hos Malek, da somnade jag efter 10 minuter. Igar tog det nog hela 50 :P haha! Men nu vet jag iaf hur den slutade, for dom berattade :P Fan va jag e sorglig.

Pa tisdag borjar OTH <3 Nasta tisdag borjar mina sanglektioner :P Och sen vore det bra om vi borjade lasa pa collage veckan efter, men for att kunna gora det maste man ha skrivit in sig pa en kurs, och for att kunna gora det behover man hitta en kurs man vill lasa - omojligt! Vi far se hur det gar.

C ya

Kommentarer
Postat av: grandma

vill bara säga att jag läst dagens "shot update"
kram

2008-01-05 @ 21:28:23
Postat av: syster

Meddelande till "grandma":
vi måste snart träffas o fixa "det där" till E. du vet... hör av dig om när det passar... ;-)

2008-01-05 @ 21:41:45
Postat av: Mamma

Hm... så man ska kommunicera med svenskar via Skrikas blogg... Erika!!! Ta ut en avgift. Saknar dig och har provluggit "extrasängen". Helt ok att sova i... tyckte Mercan och Tusse också. Julpyntet borta men andra kort kommer säger Morten... när han lärt sig kameran och hur man laddar över... och du får ha i åtanke att han är född i Norge. :D

2008-01-06 @ 11:29:33
Postat av: Skrika

Mormor & Marie, vad e det har nu da?
Och Mamma, det heter val anda provLEGAT. Jag trodde du var battre pa svenska an jag, men tji fick jag :P

2008-01-06 @ 18:51:33
URL: http://skrikas.blogg.se
Postat av: Mamma

Hmm... det är inte lätt när det är svårt att skriva.
Men antagligen så provlåg jag den... hmmm... luggit, det är ju inte ens norska.
Kramar

2008-01-06 @ 19:08:00
Postat av: syster

Ja du... vad kan det vara... :) ...se det som en liten hint så du vet att vi inte ligger på latsidan. Man kan säga att vi har lite business ihop och att det i slutändan gynnar dig. Du får se när du kommer hem... KRAM!

2008-01-06 @ 23:41:57
Postat av: Skrika

ska jag vanta tills jag kommer HEM?!?!?!?!

2008-01-07 @ 17:05:47
URL: http://skrikas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0