Jag är NORMAL :D

Som sagt.. i söndags var vi nere i Jkpg och käkade middag och sånt. Var på ett ställe där dom babbla lite om bygden och det fanns även ett lite hälsoinslag (herbal life). Gubben som pratade om det hade med sig en sån där våg där man scannar kroppen så det lät jag honom göra med mig, och gissa vad? Jag är NORMAL (normal fettprocent och normal muskelmassa) :D Min fettprocent är HEALTHY :D Dock är min vattenprocent lite låg (inte onormal, men lite låg) och jag har en metabolisk ålder på 22 (värre hade det kunnat vara). Så ja... det var ju trevligt att få veta det ^^ Jag blev glad.

Något mer än det vet jag inte om jag har att förmedla... Såg "Linas Kvällsbok" idag (ingen som ville se den med mig när den kom ut ju :P) och kan väl säga att den var jävligt pinsam :D

Har även gjort planer för Tjörn i vecka 30 så jag får träffa Karro och dom där ute så det blir nice.

Går o väntar på resultatet... suck :P


Kommentarer
Postat av: shamu

nar e vecka 30 da ..??

2008-07-08 @ 00:28:17
Postat av: Skrika

haha, den 21a juli, så nej, du e inte hemma än :P

2008-07-08 @ 10:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0