Prins Caspian

Var alltså och såg Narina: Prins Caspian idag med Marie och Agneta. Filmen var riktigt bra och Caspian var inte LITE snygg.. hade gärna spelat Susan i den filmen. Ja vad ska man säga, irriterade mig lite att han bröt, men det gjorde inte allt för mycket.. han hade långt hår och var snygg och mycket mer behövs inte i min värd 0=) (Det senare var en överdrift).

Klippte mig även idag lite lätt. Ingen större skillnad faktiskt men ja, det var nice. Kanske ska försöka slinga utväxten snart? Vi får se på det.. känns krångligt.

Tror jag behöver glasögon förresten. Jobbigt och dyrt.

Imorgon blir det Thn. Ska nog lyckas åka med Mamma dit så det blir väl trevligt. Borde springa förbi lägenheten med, ska bara komma på vad jag ska säga exakt.

Peace


Kommentarer
Postat av: syster

tacka vet jag kentaurerna... ;-)

2008-07-16 @ 08:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0