Winnerbäck :)

Det blev riktigt nice igår måste jag säga :) Killarna var la lite lätt sega på att komma hit men ja, det gick väl bra ändå :P Dom kom väl runt halv sex ungefär och då fick dom duscha lite och så, sen gick vi och installerade dom nere i rummet där dom skulle sova. DET om något var roligt :D Sjuka filmer spelade vi in men av hänsyn till medverkande kommer dom inte att visas här :P Det var nice iaf. Vi kom väl iväg mot Marklandsgatan vid halv sju eller något, och då behövde dom små liven äta så Dara, Erik och Malek gick och beställde mat på en pizzeria medans jag och Kim lallade in på Ica och köpte en grekisk sallad :D Vi fick mat först kan jag säga, jävla kass pizzerian var. Malek dissade sin mat helt och dom andra fick la sin efter en 30-40 min. Efter att Erik fått sin mat gick vi iaf till Slottskogsvallen och där var det en del folk kan man säga :P Såhär i efterhand kanske man kan tycka att vi lika gärna hade kunnat sitta utanför, eftersom jag personligen inte tyckte det var så noga att SE, räckte med att höra, och något inne på området hade jag ingen nytta av heller.. men det var en upplevelse och det var roligt :) Vi lyssnade på Miss Li och hon var riktigt bra, Daras favo faktiskt, och när Winnerbäck spelade stog vi hyfsat långt fram ändå och jag såg till och med, 50% iaf, så det var helt okej :P Filmade en del och så.. så det var bra :) Hade väl velat höra två specifika låtar till men det var ok ^^ Efteråt drog vi hem till killarnas rum där vi (dom) chillade med öl, Slitz och kort. Haha. Det var nice. Jag gick la hem och la mig efter en timma..

Sprang ner till killarna imorse vid tio och väckte dom :P Var la bara Erik som egentligen var vaken. (Dara och Malek tjockisarna låg o sov som grisar, och Kim sov ju på annan plats så honom lämnade vi igår efter konserten). Myste lite där nere, städade och sen gick vi upp till lägenheten. Prackade på dom rester från i trosdags som frukost, samt tårta. Åt ju marängswiss också som dom sötisarna hade köpt igår :) Synd inte Kim var med bara ju..! Dom åkte la tillbaka till Thn runt två så nu ser jag inte Erik och Malek mer på typ, 12 dagar... jobbigt då :P Men sen kommer dom ju hem o då kommer Shamu med :) :) :) Nice!


Dara lyfter upp mig och Erik tar kort :D


Miss Li


Lasse i full fart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0