Det fanns en tid....

..... då jag vägde mindre :D Den kommer komma igen, men fram tills dess kan man la få minnas lite (inte bara mig då :P ) :D

 

Jag och Shomi på balen :)

  

Dagar i GBG, med mer eller mindre vackra syner :D

  

Gymnasiet! Vi var ju jävligt söta ^^

 

Aki på Ursand... Fast jag måste erkänna jag föredrar honom nu när han e stor o lydigare :)

  

Rumänien... (då en frisör förstörde mitt hår - Jag såg ut som en mupp :D :D :D )

 

Spanien, eller iaf Shomi och Kim. Älskar bilden för Shomi ser så lång ut :D

Fanns en himla massa mer (gick igenom cdskivorna jag brände innan jag åkte) men nej, det bjuder vi inte på här ^^

Kommentarer
Postat av: shamu

maste erkanna att fiskbilden e bast :D sen har vi massa andra ...betydligt finare ..men den dar...den e lixom ...speciell ..:) framfor allt nar ja kmr ihag vem som satt breve dej i bilen ...din fastman :D:D:D miss u miss u ....

2008-06-30 @ 12:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0