Shomi var ju alltid lite halvsynsk (trodde HON iaf :P )

Shomi och jag diskuterar huruvida jag skulle klara en intervju eller inte.

Shomi!!=).. ja vill komma hem....:/ saknar er saaaaaaa mkt says:
aa...d vore ju javligt ironiskt " ja du erika...du e valdigt smart o skulle ha valdigt latt for att klara lakarlinjen ..men du e lite for aggressiv for att va lakare ..sa du bor satsa pa fangelsevakt istallet tkr vi i juryn, tyvarr..." :D

Rumaner e synska, glom inte d. Kumla, here I come!

... why don't we have sharing day? Kort!

Forst vad jag kopte till mina sotnotter hemma i sve. Har nog inte kmt fram an :P Sen... en bakfull Sanja pa college.. Lite senare en inte alls nykter Erika :D ... undertill har vi forst bild pa mig och Sanja, lojlandes pa restaurang.. ja va trott.. Sen jag och Maria.. det roliga med kortet ar att jag har svart pa mig  och Maria svart-rosa. Nar jag sag det forsta gangen sag det ut som tvartom ^^

Forst vad jag kopte till mina sotnotter hemma sve. Saknar er gullungar!
Bakfull Sanja pa college.. och jag som inte har ngt att skylla pa :P
En inte alls nykter Erika pa au pair "fest".
En javligt trott jag lojlandes med Sanja, samt jag och Maria pa "fest". Vems kropp ar vems? :P

Blir mkt bloggande pa kort tid nu. Ska vi share'a lite mer?

Jag saknar manga. Saknar som fan. Vissa vill man bara se och fa krama om som fan, for man inte fatt gora det pa fyra manader, vissa t o m langre!
Andra vill man se och prata med. Verkligen. For det ar aldrig samma sak om man inte kan hora folks rost. Msn suger ibland.
Sen saknar jag kissekatterna med ^^

KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM <3


Kommentarer
Postat av: Nina

Vi saknar dej med gummsan..

2008-03-07 @ 18:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0