Nu sticker jag snart

En vecka med en utav de viktigaste människorna i mitt liv. Ska bli så jävla skönt. Att bara få vara, umgås, få tillbaka igen utav det vi hade i USA. Fast utan skrikande ungar runt benen och begränsningar pga 21års regler eller för få miles kvar på bilen :D Ska bli riktigt nice. Är synd att inte den tredje musketören kan vara med också, men man få vara glad för det man får.

En vecka ledigt från jobbet, det känns sjukt :S Jag brukar jobba 6 dagar i veckan ju, vadå ledig i 9? :S Helt sjukt, men säkert mkt viktigt också. Låta kroppen och huvudet vila lite, hämta energi som säkert lär behövas över jul då vi lär slita som jul. Men det kommer bli kul det med.

Hoppas bara för allt i världen på att nyårsveckan ska kunna lösa sig, så att jag kan åka iväg och se en annan av de viktiga, men det måste väl kunna ordna sig, eller??

Well.. ni får klara er utan mig en vecka, det gör ni nog galant ;)

Peace

  
<3

Kommentarer
Postat av: shamu

love u (L)

2008-11-17 @ 18:16:39
Postat av: Mamma

Love you to

2008-11-18 @ 19:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0